als je geen aansteeklont bedoelt is het illegaal in nederland. je mag ook niet met vuurwerk klooien is namelijk erg gevaarlijk. dus zet het maar uit je hoofd dat is het beste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom geven mensen hier nou een - voor? phoenixx heeft gewoon gelijk compensatie plusje van mij dan +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Zet het maar uit je hoofd dat is het beste", nee vind ik geen goed antwoord. Daarbij zegt phoenixx dat viscolont illegaal is, wat niet het geval is. - dus
Heren, als jullie hier geen verstand van hebben, vraag dan wat het is of reageer er niet op. De vraagsteller is daar niet op aan het wachten.

Ontopic: Waar je naar zoekt is Viscolont, ofwel traag of snellont. Viscolont gebruik je om vuurwerk aan een stuk door te lonten, zodat je er een showtje van kunt maken, in plaats van alles stuk voor stuk te moeten aansteken.

Viscolont is te koop in Nederland, via vele webwinkels. Let wel, het is verboden in Nederland om vuurwerk door te lonten. Het kopen van viscolont is nog niet verboden, maar pas er wel mee op. Officieel mag het dus niet.

http://www.viscolontkopen.nl/

Via google zijn er nog meer webwinkels waar je viscolont kunt krijgen. Nederlandse vuurwerkverkoopplaatsen verkopen geen viscolont. In België vind je ze wel in de vuurwerkshops.

Succes, en een fijne veilige jaarwisseling!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
grapjas ben jij je spoort hem toe iets aan waardoor die iets illegaals kan gaan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Viscolont kopen is niet verboden in Nederland, ik spoor hem niet aan tot iets illegaals. Hij vraagt namelijk waar je dit kunt krijgen, daar heb ik op geantwoord. Op het illegale aspect, het doorlonten, heb ik hem gewezen. Ik doe dus niets verkeerd, en spoor hem nergens toe aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Viscolont is niet illegaal. Dus zeur niet mensen.
@dekay goed geantwoordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks modriouch ;)
Zena Loots...