Ik wil iemand die naar mijn feest komt zo snel mogelijk weg hebben, hoe kan ik dit het beste aanpakken?

er komt een meisje naar mijn feest die het gegarandeerd gaat verpesten. Haar afzeggen of niet laten komen is geen optie want dat mag niet van mijn ouders. Hoe kan ik zorgen dat ze zo snel mogelijk weg van het feest is? bijvoorbeeld laxeermiddel of iets dergelijks..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

''per ongeluk'' rode wijn/bessen over haar kleren morsen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helpt niks denk ik

Andere antwoorden (8)

Ik zou geen laxeermiddel of zoiets dergelijks gebruiken, het mag nog wel een kreng zijn, maar als je zoiets gebruikt kun je daar laterna voor aangeklaagd worden. Je kunt tegen je ouders zeggen dat je haar echt niet wil uitnodigen en dat het jouw feest is. Blijf erop hameren. Als je ouders blijven zeuren trek je je er maar niets van aan en nodig je haar niet uit.

Of... je zegt niets tegen je ouders, je nodigt het meisje niet uit en zegt dan later tegen je ouders dat het meisje niet kon komen. ;-) Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het echt zo erg....?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Platje, Het is familie.
Een laxeermiddel dat doe je iemand niet aan.
Als ze op het feest is gewoon even apart nemen.
En zeggen wat jij er van denkt.
En haar gewoon wegsturen,als ze de zaak verpest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo'n meid laat zich echt niet zomaar wegsturen... en als ze dan gaat is de vraagsteller nog niet van haar af...
Als ze nou echt de zaak aan het verzieken is, zou ik temidden van al je andere gasten luidop zeggen: "Hier heb je 50 cent, kan je alle vrienden bellen! Er staat een telefooncel... (daar en daar)."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou dit probleem toch bij de BRON aanpakken.

Zelfs bij mijn zoon van 8 zou ik het niet in mijn hoofd halen te eisen dat hij iemand vraagt die hij niet wil. (maar als hij door een kleine ruzie zijn beste vriend wil overslaan ga ik daar natuurlijk wel een goed gesprek over aan)

Jij bent vast iets ouder dan 8 jaar.

Als het jouw feest is heb jij vetorecht over wie mag komen en wie niet. Als je minderjarig bent en/of thuis woont hebben je ouders evt ook het recht te stellen dat een bepaald persoon er NIET inkomt. Maar niet om te eisen dat iemand MOET komen.

Of begrijp jij het fout en is het HUN feest?......

Nee toch, dan moet je het daar toch indringend met ze over hebben. Dit is inmenging die niet kan als je "feest-geef-leeftijd hebt.

Maar jij moet dan ook wel zo volwassen zijn om serieus te luisteren naar de reden waarom ze deze persoon er perse bij willen hebben.

En dan besluiten jullie SAMEN of ze wel of niet komt en komt ze wel gedoog je haar dan ook

fijn feest

Toegevoegd na 51 minuten:
Lastig probleem zo te horen.
Kun je niet met je ouders bespreken dat je het APART doet

1 feest voor de familie (en dan mag ZIJ natuurlijk ook komen) en 1 (knal)fuif geheel zonder familie (voelt ook niemand zich gepasseerd) met alleen vrienden ed

en dat is dan echt JOUW feest
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal moeilijk worden want ik las dat het familie is.
amigo
12 jaar geleden
Nou en!!!!! Dat zag ik ook al aankomen natuurlijk maar het is haar feest. Familiefeestjes zijn iets anders en DAN is alle familie welkom Mijn verhaal staat nog steeds Misschien is het ook wel een piepklein dorp waar iedereen elkaar kent, nog steeds NOU EN. Door je zo star op te stellen (als ouders) jaag je je kinderen erg effectief de deur uit en ver weg van jouw principes (ik ga nu wat doordraven maar ik vind dit echt erg)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat het zo makkelijk werkt want zo te begrijpen komt er ook familie dus ik neem aan dat het een nicht van haar is en de ouders willen geen ruzie met een broer of zus dus zal het moeilijk worden. Het was wel fijner geweest als de vraagsteller zelf de mensen uit had kunnen kiezen,maar dat kan nu eenmaal niet want ze woont nog thuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is toch haar feest? Zo niet, dan zou ik er zelf met mijn zelf uitgezochte mensen vandoor gaan....nee oke dat is niet netjes.
Maar ik zou het wel op een andere dag dunnetjes overdoen met mijn vrienden. Unseen, ik hoop dat je toch een fijne dag hebt, alvast gefeliciteerd! Niet teveel aandacht aan besteden!
amigo
12 jaar geleden
ja dat begrijp ik ergens ook wel een beetje maar we hebben het WEL over een 21ste verjaardag toch? Dat moet toch VOORAL voor het feestvarken een dag om nooit te vergeten zijn, NIET voor de feestgangers....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het en vind het ook rot voor haar,zij en of haar ouders zitten tussen twee vuren in.
Als ze echt vervelend gaat doen haar gewoon flink voor schut zetten waar iedereen bij is.Zij jou feest verpesten nou jij gewoon nog vervelender terug doen.En dat kan op zoveel manieren bijvoorbeeld haar gewoon negeren ofzo succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen laxeer middel ,plagen of wat dan ook ! Misschien moet zij wel van haar ouders :). Ja Fam. Krijgje en vrienden kies je . Je bent al 21 ! Los dit dan volwassen op ,bespreek het met je ouders . Dat was geen optie ? Als je echt gewoon volwassen dit varkentje wast :) door haar eerlijk te zeggen dat het niet lekker loopt tussen jullie , dat je dat jammer vind maar dat de omstandigheden nu eenmaal zo zijn ,Bla Bla . Maar dat je op jouw feest, er van uit gaat ,dat ze zich gedraagt ,en jij ook !! Onthoud ruzie maken is zo makkelijk en dom ! Prettig met je zelf en andere omgaan is een kunst . Die zeker van een 21 jarige verwacht mag worden . Mocht de persoon echt vervelend worden ,vraag van tevoren aan een neutraal verstandig persoon of hij /zij haar er op tijd op aan spreekt ,zodat jij lekker kan genieten . Enjoy Ps ga een gesprekje met haar aan toon haar je volwassenheid ,maar verwijt haar niks het is ook maar een mens .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stap eens van dat onzinnige idee af dat iemand een feest gaat verpesten. Wat een onzin! Waarom zou zij zin hebben om jouw feest te verpesten?! Als jij al met die vooronderstelling naar haar kijkt dan zal het vast gebeuren maar is het enkel een self-fulfilling prophecy. Jij bent dan heel de avond bezig met het feit dat zij het gaat verpesten dat je inderdaad geen tijd hebt om te feesten.

Daarnaast, verplaats je een beetje in haar. Je bent al 21, dus dat moet best lukken. Zou jij het leuk vinden om verplicht naar een feest te gaan waar niemand op je zit te wachten? Denk je eens heel goed in dat je ergens bent waar mensen een hekel aan je hebben...voelt niet fijn toch?

Pak het gewoon volwassen aan. Wees hartelijk en vriendelijk, en sla er verder niet zoveel acht op. Als jij oprecht vriendelijk naar haar toe bent zal zij dat ook naar jou zijn.

BTW: laxeermiddel?!?! neem zelf eerst een paar pillen dan weet je wat je iemand aandoet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies.
Iemand die 21 is.
Aan de vraag te zien dacht ik dat het om een 13 jarige ging.
Ik kan er niet uit opmaken wat diegene voor rol heeft in jouw leven. Is het familie of het kind van de vrienden van je ouders? En waarom zou ze jouw feestje verpesten.

Bij vreemden kan ik me namelijk niet voorstellen dat je ouders het niet toestaan om iemand te weigeren.
Misschien zijn ze bang om ruzie daarover te krijgen met hun vrienden of familie.

Maar goed, je bent 21 en dus maak je sowieso uit wie er komt lijkt me, je bent volwassen. Ik zou het even aankijken want misschien gedraagt ze zich wel maar zoniet kan je ter plaatse gelijk afstraffen of letterlijk wegsturen. Ik ben pas getrouwd en er kwam iemand die niet uitgenodigd was, ben ik op af gelopen en gezegd van joh, niet voor het een of ander maar je bent niet uitgenodigd. Die dacht even gratis te kunnen komen zuipen. Was ik gauw klaar mee