Ik woon sinds kort in het centrum van Amsterdam en vraag me af of Sint Maarten hier ook gevierd wordt?

Ik woon vlakbij het Rembrand plein en ik betwijfel of ouders het aandurven om hun kinderen bij wildvreemden aan te laten bellen in de grote stad.
Ik kom zelf uit een dorp, en daar is het de normaalste zaak van de wereld.

Heeft het enige zin om snoep aan te schaffen in het centrum van Amsterdam of kan ik niemand verwachten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik woon ook in een buurt (niet Amsterdam) waar het niet heel waarschijnlijk was tot er opeens een keer een kindje voor de deur stond. Oeps!
Sinds die tijd zorg ik dat wel wat in huis heb. Als het overblijft geef ik het aan de voedselbank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het in de buurtsuper even, dan weet je het zeker. Heel eerlijk gezegd denk ik niet dat ze het daar vieren, maar hier hangen bij de supers allemaal posters met sla nu in voor St.maarten.