Waarom ligt er midden in West Minster Abbey (of hoe je dat ook schrijft?) het graf van een 'onbekend soldaat'?

Ik was het huwelijk van w&m aan het kijken en daar lag in het midden van de kerk het graf van de 'onbekende soldaat' Er zijn zo veel belangrijke mensen begraven daar waarom ligt het graf van de 'onbekende soldaat' in het midden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel William & Kate in plaats van w&m

Antwoorden (1)

Het is een soort monument voor de soldaten die zijn omgekomen bij de 1e en 2e wereldoorlog, maar die nooit geïdentificeerd hebben kunnen worden, of die nooit gevonden zijn.

Toegevoegd na 17 seconden:
Voor de duidelijkheid, er ligt niemand in dat graf of iets dergelijks.