Hoeveel carnavalwagens/loopgroepen doen er ongeveer mee met de optocht met een klein dorp van rond 2000 mensen?

Ik doe aankomende zaterdag mee met de carnavalsoptocht in een klein dorp met ruim 2000 mensen die er wonen. ik ben nummer 59, en een loopgroep van ong. 10 mensen. ik denk dat ik ongeveer als laatste aan de beurt ben, maar ik wil graag weten hoeveel carnavalwagens/loopgroepen er dan ong. mee doen

Groetjes,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Ik kom zelf ook uit een dorpje met iétsje meer mensen(2500) Bij ons doen er 3 grote carnavals wagens mee, ongeveer 6 grote loopgroepen en 20/30 kleine groepen of eenlingen. Als je nummer 59 bent zit je denk ik inderdaad ergens achteraan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zit waarschijnlijk achteraan ja, maar als laatste heb je altijd nog de prinsenwagen in veel dorpen dus ben maar niet bang!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik woon ook in een dorp met 2000-3000 inwoners, maar wij hadden eentje met nummer 103. ik weet niet of het nog hoger ging.