Hoe heet dit vuurwerk? (zie beschrijving)

Je kan het in je hand houden en dan komen er allemaal verschillende kleuren "vonkjes" uit.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik dacht ook dat het een romeinse kaars was. Dus heb ik bij de vuurwerkwinkel romeinse kaarsen gekocht. Maar op de uitleg staat dat ik het stevig in de grond moet doen of in een half met zand gevulde fles maar ik dacht dat het met vast houden was. Er staat ook romeinse kaars op. Hoe komt dat?

Toegevoegd na 18 minuten:
ik bedoel dit:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1161683171038167905#

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Romeinse kaarsen :)

Toegevoegd na 16 minuten:
Na je toevoeging:
Officieel moet moet je de romeinse kaars in de grond doen.
Maar velen houden hem ook gewoon in de hand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is een romeinse kaars!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dit is wat je bedoelt, is het inderdaad een romeinse kaars, anders moet je de beschrijving even aanpassen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee het is bijna het zelfde maar welke ik bedoel kan je in je hand houden.
Het is idd de romeinse kaars.Maar de fabrikanten zetten er niet op dat je ze in de hand kunt houden omdat ze dan verantwoordlijk kunnen worden gesteld als er iets gebeurt.

Ps ik zou ook niet aanraden ze in de hand te houden er kan altijd iets fout gaan en het ontploft in je hand.