Nee hoor totaal niet mee eens! Denk maar aan nieuwjaarsborrels, tevens hebben veel mensen nog zin in een feestje omdat ze al in de sfeer zijn!!

Ook hebben veel mensen nog vrij, dit jaar valt het afterparty technisch niet super aan de andere kant met 1 jan. op een zaterdag kan je wel een "anti-kater-party" geven of vrijdag de 6de een "vergeet-je-goede-voornemens-fuif" is iedereen na de eerste week toch al klaar mee...

Mijn ervaring uit de kroeg is dat juist eerste 2 weken februari de koek op is en iedereen het wel even welletjes vind!

Ligt uiteindelijk ook aan de mensen en de reden, maar een feestje is een feestje!

Plezier en succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mijn ervaring is dat het begin van het jaar minder gezellig is. Zal iets met de winterdip te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan wat voor feestje het is ,mensen komen net uit de feestmaand en hebben het even gehad...
althans dat is mijn ervaring, mijn zwager verjaart 4 januari
en er zijn maar weinig mensen die op t feestje komen, dus heeft hij zijn feestje verzet naar 1 maart, dan verjaart mijn schoonzus en vieren ze de verjaardagen gelijkertijd ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 5 januari jarig en het is gewoon altijd heel gezellig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk van wel, omdat men wel een beetje uitgefeest is. December is een feestmaand, sint/kerst/nieuwjaar, dan kan ik me voorstellen, nu even niet!!