Bakje gemengde sla, gekookt eitje, wat komkommer en tomaat en wat gekookte kipfilet. Wat mosterddressing en je hebt een heerlijke lunch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

Restje pasta, met verse paprika, komkommer scheutje olijfolie en wat italiaanse kruiden. Maaltijd salade!

Koude soep (Of warme soep als je een magnetron hebt op je werk)

Tortilla rolletjes met groente, kaas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem je fruit mee of een gezonde kant en klare maaltijd.
of een fruitsalade.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan waar je werkt maar als ze een magnetron hebben gaat er een wereld voor je open. Je neemt gewoon wat mee wat je nog ingevroren thuis hebt, boerenkool of zo of chinees, Je kan het zo gek niet bedenken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem altijd het avond eten wat over is van de vorige dag mee.
Even in de magnetron en klaar,even weer iets anders dan brood.
Of voor na de middag verschillende soorten fruit,ook wat afwisseling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pannenkoeken.
lekker savonds bakken en die koud meenemen zijn ze ook heerlijk
14 jaar geleden
Heb je een magnetron op je werk? Ik wil nog wel eens een kliekje meenemen en opwarmen.
Verder kan je heel goed variëren met brood, hoor. Neem bijv. salades mee die je ter plekke op je boterham smeert.
jc54
14 jaar geleden
Varieer je boterhammen. Smeer eens wat joppiesaus op je kipfilet, maak een BLT, een clubsandwich, broodje gezond.. 't is misschien wat moeilijk om elke dag je brood uitgebreid te maken, maar doe het bijv. op maandag om de week mooi te beginnen of vrijdag om je week mooi af te sluiten. Ook zijn soms restjes vis van het avondeten lekker, of wat kipkerrie van gisteren!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bakje yoghurt met muesli of cruesli, maar dan moet je het niet pas aan het eind vd dag opeten als je het niet in een koeling kunt bewaren.
Of bijvoorbeeld:

Noodles

Cup a soup

Koude pannekoeken

Salade
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je geen magnetron hebt:

Salades (met kaas, ei of kip erin)
Couscoussalade (bij ah verkrijgbaar)
Gemengde nootjes en fruit
Koude pasta
Noodles (kokend water erop en klaar)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een baan zoeken met een cantine op je werk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vond ik nou ook, en nu neem ik steeds brood met kaas en ham op mijn brood mee.En maak er heerlijke tosti's van.
We hebben een tosti-apparaat op het werk. Ik doe er wel magere kaas tussen.
Zo rond twaalven ben ik toe aan iets hartigs en dan ook een cup-a-soep erbij,daar kom ik echt van bij.
En vind ik mijn brood niet meer saai.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- pannenkoeken met spek of kaas
- bladerdeeg met kaasvulling of iets anders hartigs
- broodje gezond met ei, komkommer, tomaat, kaas
- hartige taart, koud ook erg lekker
- turks brood middendoor gesneden, belegd met tomatenketchup, kaas, salami en b.v. paprika, even onder de grill, koud ook erg lekker
- tomaat met mozzarella en basilicum
- omelet met groente, koud ook lekker

Neem toch nog wel een boterham met kaas of vleeswaren mee, als basis. Met bovenstaande aanvullingen zal deze boterham je toch niet vervelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem als tussendoor pauze soms augurken met mosterd mee. Erg lekker! Daarnaast komkommer, tomaat, sla, mango, stukjes kip en dan een beetje (light) yam erdoorheen door elkaar husselen en je hebt een heerlijke salade.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
salade,warps,stokbroodje ect.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin er mee om je eten op je werk klaar te maken. Dus niet komplete sandwhiches, maar een paar plakje kaas en ham of een potje met spread. De vraag is natuurlijk of er een koelkast in de buurt is van jouw plaats of een magnetron. Koop in de pauze verse boletjes bij een warme bakker. Kortom: gebruik je fantasie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als toevoeging op alle suggesties denk ik het volgende:

Neem één dag helemaal niks mee en ga een dagje niet lunchen.

Lékker dat dat brood morgen weer is! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem tijdens de lunch een lekkere kop tomatensoep (cup of soup), eierkoek of ontbijtkoek, een verse fruitsalade of een wrap, een appel, banaan, sinaasappel, of een mandarijntje toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een lekker pistoletje met brie en sla en tomaat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- een beker drinkboillon
- komkommer tussen je brood doen
-drinkontbijt
-crakers of beschuit meenemen van huis
-