Waar kan ik Wagner pizza's kopen?

geen picolinis, maar een echte pizza?
ik kan ze niet vinden bij de c1000 superdeboer of albert heijn.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

De plus supermarkt verkoopt ze!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

AH ook, toevallig misschien net niet het filiaal waar jij komt ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dekamarkt verkoopt Wagner pizza's
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij de grotere supermarkten van C1000 en AH hebben ze die volgens mijn wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt trouwens altijd een lijst met distributeurs opvragen via Wagner zelf.

Los van de historie en wat ik persoonlijk van Duitsers vind kan ik je vertellen dat het doorgaans goed zaken doen is met Duitse bedrijven en dat ze snel en zeker reageren op vragen. Ook op die van consumenten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Onze plaatselijke Golff heeft ze ook, ik kan er wel een paar opsturen, zonder de kartonnen verpakking kan het zelfs zonder pakketpostzegel!

wát wil je nog meer... :)