Is er in Nederland een snoepwinkel waar je zelf de kleur van je M&M's kan uitkiezen?

Ik zie net een foto van een vriendin die in een snoepwinkel naast hele grote bakken met M&M's staat. Ze zijn allemaal op kleur gesorteerd zodat je bijv. alleen de blauwe kan nemen. Lijkt me zo leuk als dat ook in Nederland bestaat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.1K

Het beste antwoord

Er is een site waar je zelfs je kleur en opdruk kunt maken om op m&m's te zetten kijk hier maar eens:
http://www.hipenhot.nl/my-mms/
En op de foto kun je zien dat er wel ergens iets dergelijks moet zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat leuk!! dat wil ik ook :-0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat wil ik ook wel!!!!!! Bedankt ik ga even kijken op de site!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord, hier heb ik wat aan. Heb nog geen bestelling gedaan op de site, maar ga dat binnenkort wel doen. Bedankt!

Andere antwoorden (4)

Is er niet in Nederland helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sterker nog: op onderstaande website kun je zelf je m&m's voorzien van een persoonlijke tekst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, voor zo'n winkel moet je naar New York!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kunnen we jamin ervan overtuigen dit te gaan voeren? Wie tekent de petitie?