Bestaat er vloeibaar voedsel dat ook echt naar gerechten smaakt ? mag ook in tablet vorm zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (6)

aardappelsoep
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bestaat echt hoor, minnetje was niet nodig... http://www.iensrecepten.nl/recept/soep/aardappelsoep/
In een blender kun je vrijwel alles vloeibaar krijgen, mist er maar voldoende vocht in zit! Babyvoeding voor pasgeborene smaakt trouwens ook naar de ingredienten, en is ook redelijk vloeibaar!

Toegevoegd na 1 minuut:
Tabletvorm lijkt me sterk, dat zou een nutteloos produkt zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Astronautenvoedsel in tube, en Russische maaltijdsoepen als borsjt en okrosjka komen sterk in de richting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door gebruik van geur- en smaakstoffen weten ze in een chemische fabriek een glaasje water naar alles te laten ruiken en smaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Modifast, maar is helaas niet hartig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vloeibaar voedsel bedoelt wat je om medische redenen moet gebruiken,nee dat smaakt niet naar gerechten.Al die drankjes bevatten alles wat je nodig hebt en zijn er in veel verschillende smaken.Meestal zijn het fruitsmaken,koffiesmaak,chocolade,en zelfs soepsmaak maar geen ervan smaakt naar een gerecht.

Dit is echt vloeibaar voedsel,als het dik vloeibaar mag zijn heb je al meer keuze,dan kun je zelf aan de slag met soepen en papjes.Daarvoor staan hierboven al tips.