Ik moet je toch teleurstellen daar je mening niet juist is,dat alleen Nederlanders drop lekker
vinden.Het is een in heel europa bekende lekkernij,die weliswaar in verschillende ,misschien door ons niet gewaardeerde smaken wordt bereid.
Wat dacht je van Engelse drop.
Zwitserse Bärendreck.
Duitse Lakrisal.
Deense Heksenhyl.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je vraag is inderdaad niet juist. Misschien zie je ons vaker drop eten dan andere mensen, dat zou wel waar kunnen zijn. Denk maar aan Engelse drop en de droppen die panteao noemde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou, ok in Europa wordt het nog wel gegeten (vooral zoete drop) maar daarbuiten is het toch lang zoeken naar een dropje in de supermarkt!
Ik ben het ook niet met je eens (of gedeeltelijk). Ik heb 15 jaar in Italie gewoond en daar zijn ze ook gek op drop. Het enige verschil met hier is dat ze in Italie (en ook veel andere europese landen) weinig variatie hebben, terwijl je bij ons niet meer weet wat je moet kiezen, vanwege de vele soorten.