moet er water bij de bloemkool?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor of na het koken?

Het beste antwoord

als je 'm wil koken wel.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Wil je 'm koken? ja dan wel
Of je kan er groentesoep van maken;)
Dan hoeft het niet apart;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je um bruin of zwart bij het kokenzonder water? Je kan hem ook in een slaatje doen......Enne, water moet altijd bij de wijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de wijn liever puur,ben nu net met een lekker wijntje achter de lapsetop gekropen. Moet er niet aan denken dat daar iemand een sloot water bij doet!
Nee,even door de bloem halen,dan ei,dan paneermeel,en je kunt hem frituren,smaakt niet verkeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is en blijft groente,
dat wordt een min voor jou,
wegens poging tot het aanzetten van eten van groente's.. vooruit + dan;)
Ja, net als broccoli, is het sneller gaar als je het in stukken snijd/deelt vanaf de stam.
Met water aan de kook brengen en dan zal het hele proces ongeveer 20 minuten duren.
Als je aardappelen wilt koken in dezelfde formaat pan dan zijn ze beide rond hetzelfde moment gaar, test dit dan door er na een kwartier af en toe in te prikken en tussendoor regelmatig te roeren.

Eet smakelijk!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als borrelhapje is rauwe bloemkool best lekker. Dan wel in kleine stukjes gesneden natuurlijk. Ik vind een wijntje erbij lekkerder dan water, maar als je geen alcohol wil drinken is water erbij natuurlijk ook prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
afgezien van 't koken... Maar dat is niet duidelijk. Mss heb je 'm met gezaaid... Dan moet er zeker water bij anders groeit 't niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikzelf prefereer bloemkool met een papje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, zonder water droogt de bloemkool uit en gaat ie dood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet bloemkool altijd koken in water en dan het water afgieten en een lekker melksaus er op maken en daar peterselie bij doen heel lekker