Waar kan ik chocolade kerstkransjes kopen?

Ik heb net wat kruidnoten op nu heb ik trek in een kerstkransje.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.choco-paradijs.nl/assets/drgalleries/403/big_sk006.jpg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (5)

Dan moet je nog heel even wachten ; voor Sinterklaas-snoep ben je inderdaad precies op tijd (dat ligt in de regel 1 september in de winkel) maar voor kerstversnaperingen moet je echt de schandalig lange periode tot verdorie bij 1 oktober (sic!) afwachten.

Ik hoop voor je dat je niet al te veel trek hebt nog in een paasei, want die komen jammer genoeg pas half januari weer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha ha!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie Marleen +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow is dat echt zo? Wat raar want het is allebei in dezelfde maand. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil NU een kransje! Geen graf of louwer maar een lekkere eetbare chocolade krans! Mag ook een Septemberkrans zijn
ssstttt tegen iemand zeggen he? ''in de winkel''.(sststtt ons geheimpje)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een pak chocolade vlokken en strooi dat allemaal uit in rondjes met een gat erin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer de chocolade kerstkransjeboer eens!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoorde vandaag dat de kerstballen al bij de action liggen. Wellicht vind je daar ook al kerstkransjes...