Bestaat er een manier om snel weer ruimte te hebben in je maag?

vandaag op de bbq net een stuk vlees te veel want ik zit al uren vol :)baby helpt natuurlijk. maar bestaat er iets waardoor het verloop van de vertering sneller gaat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Een pruim eten of pruimensap drinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Een laxeermiddel... (al zou ik het zeker niet aanbevelen, een versnelde vertering wil ook zeggen dat je daarmee minder noodzakelijke stoffen zal opnemen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is vaak ook een kwestie van veel lucht in de maag.. dus koolzuur drinken en lekker opboeren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bewegen, in jou geval zeker geen gekke dingen uit proberen, maar bewegen helpt altijd, maak een flinke wandeling of een eind fietsen je zult zien dat het oplucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
EUHHH VOL IS VOL TOG !!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
appelzuur afslank tabletten , kun je bij kruitvat kopen want dan verlaat het vet je lichaam beter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk raad ik het af om dan te gaan bewegen, want na een hoop gegeten te hebben kun je daar aardig misselijk van worden. Drink een hoop water en eet zodra je kan/weer rustig verder.
Neem kleine hapjes en eet niet te snel.

Een lichaam doet er ongeveer 20 minuten over totdat je echt voelt dat je vol zit, dus als je zolang wacht voor je weer verder gaat met eten heb je de grootste kans dat je echt geen trek meer hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel drinken met koolzuur drinken. Boeren gaat dan vanzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Behalve het op dezelfde weg retour kun je wat zuurs eten (bv augurken). Dit zorgt voor een snellere doorvoering van de maaginhoud (zonder medicamenten ed).

Koolzuur is ook zuur, maar ook extra lucht (opgeblazen gevoel). Zou ik niet of met mate doen.