Waar kan ik in nederland zakjes "knoblauchsuppe" kopen?

Op wintersportvakantie in oostenrijk verslingerd geraakt aan knoblauchsuppe; helaas heb ik de zakjes in nederland nog nooit in de winkel zien liggen. Wie weet of het ergens wel te koop is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Er is in Nederland een bedrijf waar je online Oostenrijkse producten kunt bestellen (o.a. Almdudler waar ik zelf nogal gek op ben.

Dit is de link naar hun site (en ja, ik heb even gecheckt, ik zag ook Knoblauchsuppe staan)

http://www.oostenrijksespekbaron.nl/frameset/frameset.htm

Mahlzeit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De cup-a-soup Knoflook is hier helaas nog niet echt doorgedrongen, en de gewone soep blijkbaar ook niet, terwijl die toch echt heerlijk is en Nederlanders best van knoflook houden. Misschien een briefje waard aan een of andere soepboer ?

Maar ik heb wel een heerlijk recept voor je gevonden ; niet meer werk dan gewone gebonden soep eigenlijk. Eet smakelijk !

De tweede link bevat ook Nederlandstalige recepten.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik kan van de week wel even voor je kijken bij de K&K, wellicht kan ik je wat opsturen ? Ik weet alleen niet of ze het in Duitsland ook hebben, maar wie weet. Ik heb er ook nog nooit naar gezocht, en het soepvak is daar ongeveer tien keer zo groot als bij ons.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou misschien eens in Duitsland kunnen kijken bij Marktkauf b.v
Net over de grens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Domblondje...Marktkauf is een winkel die staat in Duitsland.
Die hebben een asortiment aan pakjes soep...die krijg je in 1 jaar nog niet op :)
Voor het geval je zelf aan de slag wil, hier een recept van Oostenrijkse (Karintië) Dinkel-Knoblauchsuppe.

(voor het geval dat; "Dinkel" is speltmeel)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien bij de lidl in duitsland