Volgens mij kun je ze het beste in een koele droge plaats bewaren. Immers, onder de grond is het in de zomer nog steeds niet zo koud als in jouw koelkast...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aardappels worden zoet in de koelkast

dus ik zou het niet doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat mag. Ik doe ze in de groentelade en merk dat ze minder snel uitlopen en veel langer houdbaar zijn. Waarom probeer je het niet gewoon? Zo groot zal de schade niet zijn als het niet bevalt.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee, altijd zelf testen en niet zomaar van een ander aannemen. Liefst een dubbelblind test en de helf in de kelder laten liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dan wel met grote hoeveelheden aardappelen, om de toevalsfactor tot nihil te verkleinen.
paulus811
14 jaar geleden
waar slaan die minduimen op? Heb dan ook t lef om ze uit te leggen?
Het is inderdaad het beste om aardappels droog en koel te bewaren. En liever niet in de koelkast, daar worden ze zoet van smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de schuur en of in de kast
Mijn Ouders bewaarde ze in de schuur afgedekt onder een deken
Ze haalde voor de hele winter zo,n 50 kg
En dat ging goed
Het was wel een houte schuur