honden vinden andere geuren lekker dan wij. neem nou pens, dat vinden ze meestal geweldig, of van die vieze baconstaafjes. en Frolic, wat naar plastic ruikt, vinden ze ook heerlijk. er is heel veel onderzoek gedaan door voerfabrikanten naar wat honden lekker vinden, dus het zal allemaal wel bewust zo zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12jemoeder
een jaar geleden
Dat zou heel goed kunnen kloppen

Andere antwoorden (3)

Stank is subjectief. Behalve dat er verschil is tussen wat mensen odnerling als stinken betitelen, is er tussen diersoorten onderscheid.

Zo zal een Hyana een rammelende maag krijgen bij de geur van een rottend karkas, terwijl wij er voor weglopen.

Het hoeft voor je hond dus zeker niet te stinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn hond vind alles lekker ruiken, zolang het maar eetbaar is, dus hondenvoer stinkt alleen in onze beleving, en waarschijnlijk vooral omdat het hondenvoer is, en dat idee alleen geeft onze hersenen al een stink seintje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien vindt jij dat het stinkt maar honden zijn waarschijnlijk dol op het luchtje, anders zouden de hondenvoerfabrikanten het er niet instoppen.

En wanneer jij lekker de macaroni op hebt staan, denk die hond misschien wel: 'Gadverdamme, wat gaat baasje nou weer eten, bwheh!'

Kortom: Smaken verschillen!!