Niet zo heel veel. Het gaat om 240.000 tuintjes, waarvan 2/3 moestuin is. Dus ga uit van 160K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger hadden wij een aparte volkstuin, bij een vereniging dus. Nu, na verhuisd te zijn uit de stad, hebben we in de achtertuin een eigen moestuin. De totale hoeveelheden staan boven mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien hebben niet zoveel mensen een volks- of een moestuin.
maar ik denk dat heel wat mensen het een en ander erbij doen.
zo heb ik op m'n balkon pluksla, en aardbeien, en babytomaat, en paprika (altijd weer een gok).
14 jaar geleden
Ik ben erg gelukkig met een flinke groente tuin.
Van doorzichtige golfplaten heb ik een kas gemaakt, waar in het vroege voorjaar, sla, andijvie, spinazie en spitskool kweek, later ook tomaten en komkommers.
Tot ver in de winter eet ik nog groente uit eigen tuin en daarna heb ik ook nog groente in de vriezer.
Natuurlijk kweek ik alles biologisch.