Zo vaak als je wilt. Het is alleen de vraag of het dan nog eetbaar is.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

lijkt mij niet al te vaak, 1 a 2 keer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo vaak als je wilt. Maar bij elke keer ontdooien begint het verouderingsproces weer te lopen.
Meestal wordt aangeraden om vlees niet opnieuw in te vriezen. Of en hoeveel vlees er in een Happers hamburger zit weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ontdooid voedsel mag je niet meer opnieuw invriezen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In principe oneindig vaak. Na een aantal keer opnieuw invriezen is het echter niet aan te raden om ze te consumeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kunt nooit iets twee keer invriezen, als je het product eenmaal ingevroren en ontdooit hebt moet je het zo snel mogelijk consumeren. of het nou hamburgers van de mora of in dit geval van happers zijn vries het nooit meerdere keren in als het al ontdooit is geweest
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ontdooien = niet meer invriezen