Wat vind jij lekker en is toch gezond ?

Lekkere dingen zijn meestal ongezond. Wat is voor jou een niet te versmaden lekkernij die toch gezond (of in ieder geval niet ongezond) is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (26)

Frambozen!

Toegevoegd op 01-06-2009 23:14:50
En niet te vergeten , aardbeien of mango smoothie van Innocent, mmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verse aardbeien. Rode bessen. Bramen. Frambozen.

Een goed glas wijn.

Echte nacho's van een echte mexikaan (ik zoek er nog altijd één in de driehoek Utrecht - Amsterdam - Amersfoort).

Toegevoegd op 01-06-2009 23:11:25
En als ik terugkom van een avond sporten: een gebakken ei met een groot glas melk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
smoothies met magere yoghurt
knackerbrod
wortels (rauw)
1 glas rode wijn per dag
water
appels
sinaasappels
bruin brood

Toegevoegd op 02-06-2009 06:29:16
O ja..en sushi en alle andere soorten vis!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cherrytomaatjes (ik gooi er dan wel ongezond veel zout op)
basilicum
appels
fruit
groente heel veel sperziebonen en bloemkool mmmmmmmm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
och jee moet je eens proberen, een orgasme is er niets bij. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Broodje met tomaat, mozzarella en basilicum!
Broodje kipfilet
Gebakken eitje met kaas en spek
Kiwi!!
Aardbeien
Frambozen
Bosbessen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fruitfruitfruit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mosselen, lekker éen voor éen eruit peuteren .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sushi en sashimi, in alle soorten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haring met uitjes! En verder eigenlijk alle groenten en fruit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lust vrijwel alle fruit. Aardbeien, frambozen, mango en passievrucht zijn wel favoriet.
Van groente ben ik helemaal gek op courgette. Jammer dat de kids dat niet lusten.

Verder lust ik trouwens ook vrijwel alles. Dat maakt dat de gezonde dingen er wel eens bij inschieten... :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sushi!!!! Daar mag je mij anytime voor wakker maken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een rauwkost bij de groenteboer, meloen, brood en met dit weer gewoon koud water.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vis! Fruit! Groente! en Smoothies/shakes/sapjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sushi, rauwe haring, en gerookte paling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fruit. Aarbeiden, sinaasappels, ananas, mango.... Maar ook komkommer vind ik heerlijk en is toch ook lekker gezond.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verse (hollandse) aardbeiden, kersen, bosbessen, frambozen (en ander rood fruit).
Daarnaast cherry-tomaatjes en komkommers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan genieten een heerlijke smootie gemaakt van bananen, aardbeien, appels, peren etcetera.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verse boterhammen
cherry tomaatjes
komkommer
gebakken ei met kaas elke zondag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Water. Ik ben gewoon verslááfd an water. Verder drink ik - op koffie na- dan ook niks, alleen maar water, een paar liter per dag als ik de kans krijg. Op visite of feestjes ook : doe mij maar een groot glas koud water, liefst uit de kraan. Heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gerookte paling heerlijk !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- vers fruit (eventueel gemixt in een smoothie of met yoghurt)
- rauwe en gestoofde groenten
- tomaat mozzarella (al is dat laatste niet echt gezond)
- spaghetti tonijn (ipv gehakt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bierkaas !!!! erg lekker en ook nog gezond
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fruit en rijstwafels, die zijn toch gezond he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel vruchten zijn superlekker. Ook komkommers en tomaten zijn lekker verfrissend. Deze dingen zijn weer wat minder voor in de winter, maar dan eet ik ook wel eens een boterham met boter. Klinkt heel vies/raar, maar het is keilekker en het stilt je honger!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fruit, zuivelproducten en granen.
Er zijn een heleboel combinaties mogelijk en dat wordt toetje of ontbijt genoemd.