Wat kost een gemiddeld bioscoop bezoek?

Wij kunnen niet ontdekken wat het kost om (in zwolle) een film te gaan kijken. Je moet inloggen, registreren... vanalles, en ik wil alleen maar weten wat een bioscoopje kost, zodat ik weet wat ik iemand aan bioscoopbonnen moet geven voor zijn verjaardag!!

iemand een idee?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minerva dacht ik.

Het beste antwoord

Hier in Tilburg, varieert het tussen de 6 en 12 euro. Als je 15 euro geeft, zit je goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

8 euro ongeveer voor een film van normale lengte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef een bon van 10 euro dat zit sowieso wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons kost het €8.50 (Utopolis)

Toegevoegd na 2 minuten:
maar zoals hierboven al is aangegeven, een bon van €10,- is genoeg, dan kan de betreffende persoon ook nog wat lekkers kopen voor tijdens de film
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze kosten tegenwoordig al gauw zelfs 9 á 9,50 en voor een 3D film zelfs al 11 euro. (niet normaal meer)
maar let mij niet om te gaan hoor!
metropolis in belgie heeft dan weer leuke aanbiedingen zoals een tienstrippenkaart, voor 65 euro. omgerekend kost dan dus je kaartje maar 6,50 maar dan moet je wel van films houden...
je kunt daarmee ook naar 1 film gaan met zijn tienen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeveer 8 euro voor een normale film.
Voor een 3d Film 11,00 euro