awsome zender! geenstijl FTW!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk wel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeker weten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omroep = geen zender
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja want door Geenstijl is goeie copy-paste puntennel zo'n ontzettend succes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goed is relatief, ik denk wel heel controversieel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het wordt geen zender, maar een omroep. Op Nederland 1, 2 of 3 als zij goedgekeurd worden als zij eenmaal de 50.000 leden hebben gehaald.

Ik denk buiten dat zeker dat het een interessante omroep wordt, gezien hun filmpjes op veronice/geenstijl.tv
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goed is subjectief en zal iedere Nederlander voor zichzelf uit moeten maken. Waarschijnlijk zal de meerderheid van Nederlanders het een slechte omroep (geen zender) vinden. Maar dat doet niet ter zake.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk niet. Het wordt een omroep (mits ze die laatste 800 prutsers op tijd binnen halen). Vervolgens hoeven ze maar een paar uur tv te maken dus dat is snel gevuld met gelul over vogelaartjes, "linkse rakkers" en meer van hetzelfde. Mijn vermoeden is dat ze naast Rutger die playboy del met die rotsmoel een tv job zullen geven. Dan alleen nog wat promootjes voor de landmacht en de zendtijd is weer gevuld. Op de radio hetzelfde format maar dan gewoon met nog lelijkere mensen. Geenstijl heeft zich vanaf dag 1 afgezet tegen de traditionele media. Powned is dus een beetje zoals Ice T die in een politieserie agentje gaat spelen. Ik heb overwogen om lid te worden om te zien hoe snel ze weer onderuit gaan (of hun naam wijzigen naar slapend nederland). Internet mensen moeten het bij internet houden, net zoals van Jole het bij eh.. schrijven moet houden :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik kijk liever naar gelul over de ''linkse rakkers'' dan naar de ''linkse rakkers'' zelf.
Niet dat ik de uitstapjes van Rutger naar den Haag en zijn gebuttkiss bij de ministers niet vermakelijk vind overigens. Maar ik weet niet of je daar een hele omroep mee kunt vullen. Een heel programma, dat wel misschien :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zender niet, omroep wel!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gezien de manier waarop ze nu programma maken op Veronica zal het een amusante omroep worden.

Als zij in dezelfde trant tv gaan maken zoals zij GeenStijl bijhouden zal het controversieel worden. Alleen nu maar hopend at Rutger niet de enige zal zijn ::
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alles beter als wat er nu te zien is!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
PowNed is geen zender maar een omroep. Of het een goede omroep wordt is jou mening. PowNed richt zich op mannen tussen de 15-35 jaar met een hoger genoten opleiding.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het wordt geen zender maar een omroep maar daar was je al op gewezen zie ik.

PowNed kan volgens mij best een aardige aanvulling op het bestel gaan vormen met aansprekende, vernieuwende en laagdrempelige televisie. Het zal echter, naar het zich laat aanzien, een omroep worden die zich voor 99% op mannen richt. Dat vind ik jammer en eigenlijk ook een beetje achterhaald. Waarom doet PowNed zo weinig moeite ons vrouwen te bekoren? Als leden zijn we namelijk wel goed genoeg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, er gaan teveel klachten komen van ongepast tv.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan me er nog niets bij voorstellen, verwacht er ook niet veel van, maar zal een keer kijken zodat ik er over kan oordelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als weggejoriste reaguurder kan ik alleen maar zeggen dat ze niet tegen kritiek kunnen die pijn doet. Ik denk dat ze de intellectuele capaciteiten missen om iets interessants te maken dus het zal welk scoren bij de doelgroep...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou als ze genoeg gespreksonderwerpen houden misschien...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, waarschijnlijk worden ze net zo goed als de EO, NMO, MAX en NPS.