Waar in Leiden zit een gezellig Jazzcafé?

Ja op Google kom ik er wel wat tegen, maar ik wil graag ervaringen horen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

we hadden hier een super jazz cafe, the duke, met veel live muziek en een gezellige sfeer, maar die tent is helaas failliet gegaan.
er zijn plenty gezellige kroegen, maar geen jazz cafe helaas, voor zover ik weet (ben geen uitgaander meer).
je mag me gerust een pb sturen met wat je op google hebt gevonden, dan laat ik je weten wat ik weet van de desbetreffende tenten.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op het station bij de toiletten staat een infozuil van infostop hier kan je alle info halen en eventueel uiitprinten.