Hoe kan het dat bij de serie due south de ene serie 13,99 en de andere is 79,99 kost maar er staat wel import achter wat houd dat precies in?

bij bol.com

Toegevoegd na 1 minuut:
zijn allebei volgens mij precies hetzelfde

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk hadden ze de geïmporteerde versie eerst, dat is vaak erg duur.

Nu is er ook een, goedkopere, Europese versie, maar zitten ze nog met een voorraad geïmporteerde setjes (waarschijnlijk zonder ondertiteling).

Ik zou de goedkope nemen, als er verschil is dan zit da naar alle waarschijnlijkheid in de ondertiteling.