Hoe kan ik zorgen dat ik dit mag (zoals iedereen)

Iedereen in mijn omgeving speelt 18+ spellen, als ik ze dan zeg ik dat niet mag kijken ze me heel raar aan. Ik wil het heel graag. Rn heb mijn ouders al vaak proberen te overtuigen, maar het mag nig steeds niet! Iemand ideeen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud ben je, Hoplala?

Antwoorden (2)

Weet je zeker dat die anderen het wel mogen, het kan grootspraak zijn en doen ze het stiekum.

Toegevoegd na 50 seconden:
Dus gewoon wachten tot je 18 bent, dat is niet voor niks zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je ouders vroeger ook dat soort dingen deden.
Bewijs dat de spellen helemaal niet zo "geweldadig" zijn als ze denken.

Doe het stiekem?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zegt dat ik met "dat soort dingen" games bedoel?
stiekeme dingen hebben ouders vroeger genoeg gedaan hoor ;-)