Waar kan je die vuvezale(oranje toerer) zo goed als gratis halen?

Toegevoegd na 1 minuut:
*vuvuzela *toeter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Op het postkantoor. Koop een paar postzegels en.... Bingo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geloof dat je iets van 5 euro aan tnt producten moet kopen postzegels of zoiets dat je het dan gratis krijgt?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt bij aankoop van een bedrag van 5 euro of maar krijg je zo'ntoeter. Ik wist niet dat dit apparaat vuvesale heet. bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@arke (eneige reactie) het is vuvuzela
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vuvusale, ik kan het bijna niet uitgesproken krijgen, uit welke taal komt dit? het lijkt wel portugees of braziliaans-portugees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de VU-VU-ZE-LA komt uit zuid afrika Gewoon uitspreken als je het schrijft vuvuzela(uitspraak vuvuzeela ofzo)
je kunt hem krijgen bij de officiele punten van tnt zoals een postkantoor of office centre! Bij office centre kun je hem ook kopen voor 5 euro!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zag hem gisteren bij computerland daar kostte hij 3,95,ze zullen wel te weinig computers verkopen dat ze dit er bij doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf 17 mei krijgt u een GRATIS Oranje Toeoeoeter bij minimale besteding van € 5,- aan TNT producten.

Zie de link:
http://www.tntpost.nl/voorthuis/actie/wk/?bnr=hpcm-wk-commercial
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de action volgens mij rond de euro