hoe zet je liedjes op ipod schuffle

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij hoort deze vraag heel ergens anders thuis!!
In entertainment en muziek.....

Antwoorden (4)

Scroll in het hoofdmenu helemaal naar beneden en daar staat shuffle nummers. Als je dat doet, shuffelt hij alle liedjes.
Als je het van een afspeellijst wil doen, moet je een nummer uit die lijst aanklikken, en dan gaat hij vanzelf verder met die lijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je muziek of films op je iPod wilt zetten, is het niet nodig om ze eerst aan iTunes toe te voegen en pas daarna met de iPod te synchroniseren. Soms heb je te weinig ruimte op je harde schijf om alle muziek die je hebt gedownload ook nog op de desktop te bewaren. Direct naar de iPod kopiëren is dan de oplossing!

Eerst stel je de iPod in op handmatig synchroniseren. Je doet dit door de iPod aan te sluiten zodat deze in iTunes verschijnt. Zet daarna een vinkje bij de optie voor handmatig synchroniseren. Je vind deze optie op het eerste tabblad dat bij de iPod verschijnt.

Sleep nu de mediabestanden vanuit de Finder of Verkenner rechtstreeks naar de iPod. Je kunt dit bijvoorbeeld gebruiken wanneer je een hoop muziek in MP3- of AAC-formaat op een cd hebt gebrand en deze bestanden niet allemaal wilt toevoegen aan iTunes. Hetzelfde geldt wanneer je films of tv-series op DVD hebt gebrand. De mediabestanden kunnen ook op een externe harddisk, een USB-stick of een ander opslagmedium staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier heb je itunes voor nodig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Download hieronder gratis de nieuwste iTunes, daar mee kan je liedjes op je iPod zetten.
Bij de tweede link vind je meer uitleg over iTunes.