N.a.v. de vraag van Firefox:Wanneer kan je een iPhone kopen zonder abbonement?

Maar bijvoorbeeld prepaid of met een andere provider.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan al via ebay of andere winkels losse Iphones kopen, zonder simlock en abonnement. Hier kan je natuurlijk je eigen (prepaid) simkaartje in stoppen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Maar wacht nog even. Er zijn ernstige geruchten dat Apple in de zomer met een nieuwe Iphone gaat komen. Misschien wil je die wel hebben.
En anders gaan de oudere modellen vast zakken in prijs.
AWM
15 jaar geleden
In België kun je hem volgens mij gewoon los kopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij kun je hem bij T-Mobile ook gewoon prepaid krijgen, toch? Hoe dan ook, als je geen T-Mobile wil is het verstandig een simlock vrij exemplaar uit België te halen.