Op welke websites worden vaak figuranten gezocht ?

Waar je aan TV programma's, spotjes, reclamefoto's, tijdschriften, musicals en TV-commercials meewerkt. Waar je een vergoeding voor krijgt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (5)

Heb even gegoogeld, misschien deze site:
http://figurant.nl/actors2.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn bijna geen figuranten rollen waar je voor betaald krijgt. Daarvoor zijn er teveel mensen die het wel leuk vinden om een dagje voor niets te figureren.

Dus er is ook geen site waar speciaal betaalde figuranten rollen opstaan. Schrijf je in voor zoveel mogelijk figuratie rollen en als je geluk hebt zit er iets bij waar je wel voor betaald krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eens met SonjaD, betaald worden wordt lastig. Figureren hoeft dat niet te zijn, type "figuranten gezocht" in op google en je krijgt bergen sites. Onder andere figurantengezocht.nl, alwaar ik zelf ook sta ingeschreven. Daar komen weleens leuke projecten voorbij, onder andere van de filmacademie. Misschien dat je filmcastings.nl kan proberen, en er zat ook een thuiswerksite tussen met figureeradvertenties, misschien is dat wat. Veel succes in ieder geval!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey Nienke....
ik kwam deze advertentie vanmiddag tegen...in het plaatselijke witte weekblad
*Voor nieuwe Nederlandse soapseries zoeken wij met spoed enthousiaste nieuwe gezichten*
Bel snel 020-5357540
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hollands Glorie,die betalen je wel als figurant.
Ligt eraan hoelang je aanwezig moet zijn,zitten in Rotterdam en Amsterdam,ff op Google kijken.