Je hebt een solo, duo, trio, kwartet, kwintet. Hoe heet de rest?

groepje van 6, 7, 8, 9 et cetera.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
58.7K

Antwoorden (5)

kwintet, sextet, septet, octet, and nonet.
Daarna weet ik het niet meer, ik denk dat het dan stopt?
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daarna wordt het dixieland ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan wordt het mits goed geleid een orkest ;o) +1
Cryofiel
14 jaar geleden
... decet, undecet, dodecet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dus het bijna het zelfde als de intervallen kwint, sext, septiem, octaaf en none. +1. Lol Som :-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat ben je toch weer snel. Ik ben nooit zo snel met het ontdekken van die vragen.... weet ik het juiste antwoord, heb jij het weer gegeven.... zucht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je een tool voor Gootje: http://www.goeievraag.nl/widgets/applicatie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet het. Maar het gaat mij net even wat te ver om dat te installeren. GV blijft voor mij een leuk tijdverdrijf, en geen sport om steeds als eerste te zijn. Verder zat ik wat heen en weer te "zappen" tussen GVF en GV, en moet ik op beide weer typen, en zo snel ben ik nou ook weer niet.
AWM
14 jaar geleden
Die gebruik ik niet.
Die past niet meer op mijn bureaublad, zo vol...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kwintet sextet septet octet nonet dixieland mits
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk en goed gedaan Antwoordman!
swing it out....
We gaan maar tot de acht. Met z'n zessen is een sextet. met zevenen een septet en met achten een octet.
14 jaar geleden
Solo, duo, trio, kwartet, quintet, sextet, septet, octet...om uiteindelijk bij het koor te belanden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij 'een orgie te belanden '
Waar haalde jij uit, dat het oever zing gaat?
Je hebt ook nog dectet (10) en triple quartet (12)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan het ook gewoon een koor noemen dan zit je altijd goed:P