Wat stellen die "poppen" voor in de Vodafone reclame?

Die mensen hebben zo'n harig maskerachtig ding op.

Mijn vriend en ik kunnen allebei niets bedenken. Of is het juist zo'n domme reclame dat ie daarom blijft hangen en dus alsnog het doel bereikt is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen antwoord, maar wat een kromme tenen reclame vindt ik dat! :-/ Ik snap er ook niks van en het slaat kant noch wal. Deze staat in mijn reclame-ergernissen op nr.1, samen met die van : "Kinderen maken grapjes over hoesten." Huh?! Goeie vraag, +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
OH. vre-se-lijk!!! deze reclame en dan heeft de reclame van Frans Bauer de Loden Leeuw gekregen... Die poppen reclame had er van mij 10 mogen krijgen Blheee

Het beste antwoord

Ik heb even gegoocheld en dit kwam eruit.De meeste mensen snappen de inzet van die ''rare poppen'' niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er is maar één reden voor het gebruik van deze maskers: Dat het opvalt. En dat is ze gelukt. Er worden zelfs vragen over gesteld op www.goeievraag.nl. En dat gebeurt zelden bij andere reclamecampagnes.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Het heeft volgens mij met anonimiteit te maken ,zo had ik aan me zelf uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Sasha;

De boodschap die bij mij blijft hangen is 'mensen die met Vodafone bellen zijn domme kuddedieren'. Op de een of andere manier heb ik toch het gevoel dat ik niet helemaal tot de doelgroep wordt gerekend.