Kun je een maand zonder televisie leven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Televisie is inderdaad het element dat ons in leven houdt...

Het beste antwoord

Ja gemakkelijk! Zo lang je niet wordt afgesloten van andere communicatiebronnen zoals internet/email en/of een krant blijf je prima op de hoogte en mis je volgens mij niets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (25)

Wel als ik internet blijf houden;-)

We all love uitzendinggemist.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de homo sapiens dat niet kon, wie zou er dan nu zijn om tv te kijken...

Natuurlijk kan ik dat...

Waarom denk je dat ik aan al die punten kom op GV?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leef al half jaar zonder tv, kost me totaal geen moeite. Zou niet zonder internet kunnen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan wel zonder computer/tv alleen van me telefoon blijf je af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor. In Nederland komen er toch geen Japanse series op TV. Ik zit dus veel meer achter (of voor?) de PC.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk het eerlijk gezegd niet. Ik vind het heerlijk om voetbal en andere sporten te kijken. Ook goede films vind ik heerlijk om te kijken. Leuk dat uitzendinggemist.nl er is maar ik vind het prettiger om iets op de televisie te kijken dan op mijn computer.

Gamen is een ander iets waar ik mijn televisie voor gebruik!

Ik ziet niet de hele dag achter de televisie maar wel regelmatig, daarom zeg ik nee, ik kan niet een maand zonder televisie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat moet wel lukken.
Ik zal vooral het nieuws missen.
Maar op vakantie dan maar af en toe krantje kopen en lekker lezen....
Een laptop liever ook niet mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De telefoon, krant, radio, televisie, internet zijn niet onmisbaar. Je wereldbeeld wordt een stuk relaxter.

Je lijkt voor je omgeving wel behoorlijk dom als je niets meekrijgt. Denk maar eens aan de eerste serie van BigBrother.

Regionaal worden de dingen dan weer belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik ter vervanging een harem vrouwen en een paar flessen drank krijg, denk het wel. Noem ik ze gewoon 1 t/m 10 en laat ze op afroep naast mij neer vlijen. Jaartje moet dan ook wel lukken trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met de nummering bedoel je de wijnflessen denk ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 tje vind ik flauw. Voor de humor +1
Ik kijk nu al heel weinig, dus ik zou hem niet echt missen. Internet is wat anders, dat zou ik wel missen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder één enkel probleem. Heerlijk te weten, dat alles gewoon doorgaat zónder mij, heel bevrijdend.....Ik ben graag een tijd lang een zandkorreltje op het strand van de wereld. En merk dan, dat er echt belángrijke dingen om me heen gebeuren, waar ik anders langsdender.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonder televisie? Met gemak!

Ik heb dit hele jaar al twee of drie keer (ik ben de tel kwijt) televisie gekeken. Da's meer dan genoeg.

uitzendinggemist.nl heb ik nog nooit gekeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt eraan.

Als ik wel kan beschikken over internet, krant en radio, dan absoluut.
Je moet toch een beetje contact houden met alles wat er om je heen gebeurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Been there, done that.

Ja hoor, lukt makkelijk. Ik vind het best leuk om tv te kijken, maar ben er niet van afhankelijk om de dag door te komen.

Toen onze oude tv kapot ging, hebben we er geloof ik zeker een half jaar over gedaan voordat we hem vervingen. Niet omdat we moesten sparen (we hoeven ook niet zo nodig een dure tv) maar gewoon omdat naar de winkel gaan voor een nieuwe tv niet zo hoog op ons prioriteitenlijstje stond. Dan was het weer weekend, en hadden we veel meer zin om een stuk te gaan fietsen of lekker op een terrasje te gaan zitten dan om naar de Mediamarkt te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou, in de zomer misschien, s winters niet hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, elke zomervakantie leef ik meer dan een maand zonder, geen probleem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig leef ik van voedsel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,dat ik onmogelijk.
Hooguit 3 dagen, maar dan moet je wel gaan oppassen.
Na een week ben je hartstikke dood, absoluut.
Nou goed?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar niet zonder radio.
Heel gemakkelijk, want tijdens vakantie heb ik dat wel eens gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, makkelijk. Ik heb sinds een dikke maand een computer en digitale tv. Omdat ik een digibeet ben heb ik de computer al laten crashen en ik moest een week wachten op een vriend die me uit de brand hielp. Ik vond het moeilijk zonder internet en keek dus tv. maar nu ik weer op internet kan blijk ik niet meer naar de tv om te kijken. Heb trouwens ontdekt dat je op internet ook tv kan kijken, dus waarom nog voor de buis hangen? Ik moet wel toegeven dat m'n stoel bij de tv comfortabeler zit dan deze bureaustoel achter de computer. Ik neem aan dat we in de nabije toekomst niet meer 2 aparte apparaten zullen hebben, maar dat tv en computer één apparaat zullen zijn.
14 jaar geleden
Ik kijk sowieso al weinig TV, dus een maand zonder zou geen bezwaar zijn. Ik kijk voornamelijk naar nieuws- en actualiteitenprogramma's. Het nieuws kan ik ook op de radio beluisteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan prima leven zonder TV. Het enige waar ik een onstilbare honger naar heb, is het nieuws van de
wereld. Als ik af en toe via radio of internet het nieuws
kan volgen ben ik dik tevreden.
Wellicht kan ik die behoefte zelfs afleren als het moet
maar zolang je midden in het leven staat wil je toch weten wat er om je heen gebeurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat gaat heel goed en werkt louterend. Je ontdekt hoeveel tijd je verdoet aan kassie gapen. Je kunt weer eens met je vrouw praten of zelfs een boek lezen. Je kunt zelfs gezellig samen iets gaan doen. De krant en radio worden weer een mooie bron van informatie. en tip: Laat de computer ook weg. Je zult versteld staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Makkelijk, ik kijk al minstens een jaar geen televisie. Internet zal wat lastiger worden ben ik bang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, ik kan er wel 2 maanden zonder, en nog langer zelfs.