Om welke komiek(en) zou ik onbedaarlijk kunnen lachen ned/eng/am.?

Ik hou niet van zgn. onderbroekenlol a la van Duin of T.Schouten e.d. Hopelijk onder verwijzing website.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Jay London!
Voor mij de koning van de one-liners.

"You might recognize me; i'm the fourth guy from the left on the evolutuonary-chart"

"I went to a record store and asked for 50 cent. They kicked me out for pan-handling. "

"My father would take me to the playground, and put me on mood swings. "
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Monty Phyton. John Gleese
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik pis altijd in mijn onderbroek als ik naar hem kijk. Hij is een superkomiek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hans Liberg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hans Teeuwen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hm vinnik, over het algemeen, niet.. Hans Liberg daarentegen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja, Hans Teeuwen is voor mij echt de grootste komiek die ik ooit in mijn leven gezien heb, vind het echt briljant. Hans Liberg daarentegen vind ik een vervelende verwende poepzak die via zijn burgelijke kennis van muziek zijn "enorme" improvisatietalent zo nodig moet etaleren. Heel erg 1 kunstje, heel erg goedkope humor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond zijn Engelse show zelf leuker als de Nederlandse! Weet niet of het door het publiek kwam maar ik kon er iig hard om lachen
dave chapelle

Toegevoegd op 03-06-2009 15:56:07
vooral deze 2 sketches zijn me altijd bij gebleven.
http://www.miloop.se/film_view.aspx?movie=3395
http://www.whoomp.com/articles/155/1/Dave-Chappelle-is-Rick-James,-Bitch

Toegevoegd op 03-06-2009 16:12:03
deze gast was ook hilarisch
john fealy
http://www.youtube.com/watch?v=TXkTGiF9bU4
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad die kkk sketch kan bij sommige in het verkeerde keelgat schieten.ik vond hem wel geniaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DAVE CHAPELLE! +100 voor altijd +1 voor jou..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is maar net waar je van houdt. Zelf ben ik gek op Engelse humor. Er bestaan twee leuke filmpjes (van 25 min.) met Tommy Cooper en andere bekende Britse acteurs: "De plank" en "De verhuizing", zonder gesproken tekst. Ik heb ze ooit gedownload (met een p2p-progje) en gebrand, maar kan je helaas geen link geven naar een website.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Harrie Jekkers... helemaal top, mooie eerlijke liedjes, echt genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rown atkinson
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je goed in je broek wil piezen probeer dan een jochem meijer offfff.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een beetje houdt van hard en fout...

DENNIS LEARY !!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Clyde;

Als je bovengenoemde Dennis Leary goed vindt, zoek dan ook eens iets op van zijn grote voorbeeld Bill Hicks; een grootmeester in de stand-up comedy. Helaas overleden. Ook dood, ook groot: George Carlin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I loooooooove Jim Carrey ; ) Hij maakt grapjes, maar kan ook grappig doen, met zijn gekke bekken. Ik kan je zeker wat films van hem aanraden:
- Yes Man
- Bruce Almighty
- Liar Liar
- Dumb & Dumber

Maar je hebt vast wel eens van hem gehoord.. ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Theo Maassen vind ik persoonlijk een van de betere cabaretiers van Nederland.

Jimmy Carr als Brits komiek.

Toegevoegd op 03-06-2009 18:25:12
Edit: bron toegevoegd. Jimmy Carr toont hoe je met een zogenaamde 'heckler' om moet gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik lig dubbel van Russell Peters!
Echt de moeite waard om eens een beetje van zijn "werk" op te zoeken op het internet.

Chris Rock vind ik trouwens ook hilarisch!