Mijn oordopjes van mijn iPod vallen steeds uit mijn oren. Wat kan ik hier tegen doen?

Er is niets mis met de dopjes, en mijn oren zijn ook gewoon schoon.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.1K

Het beste antwoord

secondenlijm al geprobeerd?

Nee in-ear plugs zijn veel beter, je hebt er minder last van, zitten onvoelbaar op zijn plaats en geluid is net zo goed of beter zelfs.. Bose in-ear plugs...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Niet ieder oor is even geschikt voor het gebruik van dergelijke oordopjes. Heb ik zelf ook last van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mischien als je de watjes (als die eroverheen zitten) eraf haalt, dan blijft het rubber beter zitten in je oor, bij mij helpt het iedergeval wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het niet weten, ik denk het niet omdat het de heletijd wegschuift, iedergeval bij mij wel
Ik ken het probleem. Vlg. mij zijn die iPod-oordopjes goeiekopige rotdingetjes.
Ik heb het opgelost met de aanschaf van een paar oordoppen van €29,--, die met een klemmetje over de oorschelp hangen (op het oor, niet erin, worden ze ook niet vies).
Bevalt prima. Goed geluid, ze sluiten buitengeluiden aardig uit (zonder dat je een gevaar in het verkeer wordt), ze blijven onder alle omstandigheden zitten, en knellen niet.
En ik zie er niet gek uit, bijv. als een koe met nummerborden in d'r oor, zegt mijn verloofde. Daar vertrouw ik dan maar op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan er voor kiezen om iets vergelijkbaars als dat in mijn bron aan te schaffen.

Iets simpeler is om het draadje van je dopje achter je oor langs en dan boven je oor langs te plaatsen en dan pas het dopje in te doen. Dat het draadje dus achter je oor loopt. Zo heeft ie meer houvast en blijft ie soms ook beter/langer zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen heeft schone rare oren. Koop gewoon een setje dat lekker zit !. ;) (b.t.w., Die dingen zijn idd " krom " ). Ik heb plugz gekocht. !. .helemaal super. !.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf dop schuime bescherming eraf gehaald, nu blijven ze bij mij goed zitten.