Wat houdt Galileo precies in, en wat is het verschil met GPS?

En moet je dus straks ook je navigatie-apparatuur (Tomtom of telefoon bijv.) vervangen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Galileo is naar mijn weten nog steeds de militaire sataliet die voor de GPS van legereenheden zorgt. De satalieten waar wij als consument bijv. onze Tomtom mee laten navigeren zijn iets minder precies in de plaatsbepaling...

De kans dat de consument straks ook overschakelt naar Galileo is iets wat naar mijn idee de komende 5 jaar niet zal gebeuren...

Het is in feite heel simpel. Wij werken nu met de voor het leger afgeschreven navigatiesysteem voor onze positiebepaling...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kan hier een uitgebreid antwoord geven om leuk puntjes te verdienen, maar wat dacht je van onderstaande link?