Waarom doet mijn mobiele internet het soms spontaan niet meer en wel weer na het uit en aan zetten van mijn telefoon?

Er wordt dan geen verbinding meer gemaakt. Afsluiten en opnieuw openen van de browser helpt niet. Maar wanneer ik mijn telefoon uit en aan zet werkt alles weer. Ik moet dit echt vaak doen. Soms meerdere keren per dag. Hoe kan dit en wat doe ik eraan zodat ik niet meer opnieuw moet opstarten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
AWM
14 jaar geleden
Geef eens wat meer info. Merk en type telefoon en de connectiewijze met het internet. (GPRS/UMTS/WIFI/etc)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lg cookie connectie via gprs
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cookie=kp500

Antwoorden (1)

De ADSL-splitter in de meterkast aansluiten vóórdat de aftakkingen naar de diverse telefoontoestellen gaan. 't Komt regelmatig voor dat de splitter op de verkeerde plek zit. Verder kan de splitter trouwens stuk zijn.
Probeer ook eens je PC met een vaste UTP-kabel op de modem/router aan te sluiten - heb je dan dezelfde euvels?

Toegevoegd na 8 minuten:
@Ah, excuus... Niet goed gelezen.
Ik denk dat ik morgenvroeg mijn antwoord weghaal.

Toegevoegd na 14 minuten:
Lijkt me in tweede instantie een bug in de firmware. Hopelijk komen ze snel met een update.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Volgens mij gaat het hier om een smartphone, ofzo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel internet op mn telefoon via de browser van mn telefoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen smartphone gewoon een lg cookie :-)