Zie link

http://www.mixel.nl/37/dvd-omzetten-naar-ipod-of-cp.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan er films op zetten dus ja, vast wel. Ligt eraan hoeveel ruimte je op je mp4 speler hebt denk ik.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er staat vast wel in de gebruiksaanwijzing of het kan. Bij mijn mp3 iig wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je speciale software voor nodig die je DVD omzet naar een MP4 bestand.

Bijvoorbeeld: Xilisoft videoconverter

Let er op: het omzetten kan vrij lang duren (afhankelijk van de snelheid van je PC)

Toegevoegd na 3 minuten:
Een ander mogelijk programma is van PQDVD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leg je mp4 speler op een vlak voorewerp.
zet je dvd's in een stapeltje op je mp4
klaar