Na hoeveel tijd moet je zonnebanklampen vervangen?

Ze zijn niet kapot en ik heb geen idee van de gebruiksuren.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

De lampen tijdig vervangen is absoluut noodzakelijk wil je niet uuren teveel onder de bank willen liggen, een zonnebankcentrum heeft meestal een lumenmeter te leen als je bij hen de lampen koopt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zolang ze branden zou ik ze niet vervangen. Wat kan het voor kwaad wanneer ze op leeftijd geraken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Globaal moeten ze worden vervangen na 500 brand uren. (Ze verliezen na verloop van tijd nl. hun kracht).
Maar ja, wie houdt het aantal vanaf het eerste begin bij....?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tl buizen hebben een zeer lange levensduur. Vervangen als ze kapot zijn dus.