waar kan ik aparte led's kopen?

ik zou graag aparte leds kopen in een echte winkel geen internetwinkel. kan ik dit gewoon in een bouwmarkt ofzo.
ik zag al een vraag staan waar kan ik leds kopen maar ik wist niet zeker of dit nu ging over aparte led of niet. dus om duidelijk te zijn ik heb het hier over aparte led's.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ga naar een winkel voor elektronische onderdelen. Ik weet niet waar je woont, maar in de grote steden zijn er een aantal.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die zijn ook gewoon op marktplaats te kopen.
Bijv.
http://link.marktplaats.nl/295536874
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet in ieder geval dat Radio Centrum in Utrecht ze verkoopt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mediamarkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aurora Vijzelstraat Amsterdam is de beste winkel op dat gebied van NL