Bestaat er een apparaat waar je een videoband in kunt stoppen en een dvd en met een druk op een knop de band kunt overzetten op de dvd?

Ik wil niets hebben waarmee je eerst moet opslaan op de pc en dan moet branden.
Het apparaat moet alles zelf in een keer doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Het kan vrij makkelijk m.b.v. een HDD-recorder, wel een model met een DVD-brander aan boord,maar dat hebben ze bijna allemaal. Sluit de videorecorder aan op de HDD-recorder. Kies de juiste ingang en zet de eerste op afspelen en de tweede op opnemen. Wacht tot ze klaar zijn. Beter: ga iets (on)nuttigs doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee bij mijn weten is er dat niet... Helaas voor jou...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope. Als je het dan niet zelf wilt/kunt/durft, kan je het wel uitbesteden; er zijn hierin gespecialiseerde bedrijven. Wij hebben het nooit willen doen met de familiebanden omdat je die dan op moet sturen, maar misschien wil jij dat wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn apparaten waarmee 't rechtstreeks kan, zoals de JVC DR-MV1:
http://cdn.cbsi.com.au/cnet2/i/r/2004/HomeTheatre/DVDPlayRecord/22046344/sc001.jpg

Toegevoegd na 1 minuut:
Er ging iets mis met bron toevoegen.
Er moest staan:
Google "dedicated vhs to dvd"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ mmm: Dit wist ik dan weer niet +1
Neen! dat apparaat bestaad niet en zal ook niet uitgevonden worden omdat videobanden en - recorders "ouderwets" zijn. Maar wil je water bij de wijn doen dan heb ik denk ik een antwoord voor je. Er zijn apparaten te koop welke je je TV signaal (dus ook je video) op een harddisk zetten. Dit kun je vervolgens op DVD branden (hetzefde apparaat) Kom helaas FF niet op de naam hoe je deze recorder noemt. Maar hoop je wel geholpen te hebben met deze vraag!

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien kan Maartha hier ook haar voordeel hier mee doen
Sorry voor de koei van een taalfout