Mijn mobiel is in de wasmachine geweest wat is de slimste manier om hem te drogen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
_O-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach als ie in de wasmachine kan, kan ie daarna ook in de droger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:')

Het beste antwoord

Meteen de accu eruit halen en op een warme droge plek leggen, bijv. in de buurt van een verwarmingsradiator. Maar niet er bovenop, dan wordt ie te warm.
Laat hem wel een week drogen, niet aanzetten.
De kans dat ie het weer gaat doen is klein, kan ik uit eigen ervaring vertellen, maar je weet maar nooit.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

ik vrees in de vuilnisbak, als je hem echt meegewassen hebt is het mobieltje bijna zeker kapot.

ik heb wel is gehoord dat de beste manier van drogen is door de telefoon uit elkaar te halen en zo de losse delen te laten drogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de buurt (niet op!) van een verwarming.
zo is één van mijn mobieltjes ook weer tot leven gekomen na een "zwempartij" geef het niet te snel op.
Bij mij deed hij het na 2 weken ineens weer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een portofoon die was wezen zwemmen, hebben we het eens gedaan door hem zoveel mogelijk open te schroeven. Alle kapjes eraf, accu eruit, enzovoort.

Vervolgens een tijdje de feun erop. Handwarm, dus niet loeiheet - de luchtstroom is belangrijker dan de temperatuur van de lucht.

Daarna twee dagen open laten liggen op een plek waar van nature al wat luchtstroom is. In ons geval buiten in de wind, nu kun je hem ook boven de verwarming leggen/hangen, als hij maar niet te heet wordt. Als het droog is, kun je hem natuurlijk ook buiten leggen of ophangen, maar vanaf 16:00 zou ik hem binnenhalen omdat dan de lucht vochtiger wordt.

En dan maar hopen dat-ie het weer doet...
Cryofiel
14 jaar geleden
Haal je telefoon zoveel mogelijk uit elkaar. Leg m op zn zijkant (!) ,niet plat,op een krant op de vensterbank boven de verwarming.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef je weinig succes, uit elkaar halen is de enige manier maar proberen kan je altijd.

Misschien dat je het kan verhalen op verzekering als deze duur was. Proberen kan altijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar een zonnige plek gaan en de mobiel open en met losse accu en paar dagen in de zon laten drogen. Zo is het met mijn mobiel na een duik in het zwembad ook weer goed gekomen. Duurde een dag of 2, 3. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet doen, in 99,99% van de gevallen is ie reddeloos verloren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De wasdroger misschien, staat er vast dichtbij! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het proberen met een haarföhn totdat alles
kurkdroog is. De kans dat hij het weer gaat doen is
echter erg klein maar wie weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelijk uit elkaar halen. En dan drogen met fhön.