Kun je oplaadbare batterijen opladen door ze in een diskman te doen en deze via de adapter aan te sluiten aan een vaste stroomvoorziening?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als er een oplaadvoorziening in de discman aanwezig is voor losse batterijen,zal dit geen probleem moeten zijn.

Maar meestal fungeert de adaptor als vervanging van batterijen in de discman en niet als oplaadfunctie.Dus dan zal het niet werken.
Misschien uitproberen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik kan me herinneren dat ik in een ver verleden inderdaad een discman had waarbij dit mogelijk was. Dit stond dan wel aangegeven in de gebruiksaanwijzing. Wellicht dat je het hierin kan terugvinden?

Als je specifieker antwoord wil kan je wellicht het typenummer van het apparaat melden bij je vraag (via de knop "bewerken" bij je vraag)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Normaal gesproken niet. Dit zou dan met alle producten waar batterijen in gaan moeten kunnen en dan zouden er geen batterijopladers op de markt zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor zover ik weet niet. Hier moet je echt een speciale oplader voor hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
niet alle diskmans zijn daar geschikt voor ik zou het verstandiger vinden om ze gewoon in een oplader op te laden