Het is inderdaad niet altijd zichtbaar,waarschijnlijk nog een van de kinderziekten,die volgens mij zekerwel door de "Dokter"verholpen zal worden.
Uiteidelijk zit alles nog in de proeffase,en zal het bij de officiele start wel allemaal kloppen.
Maar ik denk dat op/aan merkingen toch niet slecht zijn,

Groeten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ow, en zet er dan gelijk een alt-textje onder
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goede vraag inderdaad. Vooral omdat het logo niet echt een logo is omdat de achtergrond half wit is.