Zal het plaatsen van een vraag op goeievraag.nl leiden tot een toename van zoekacties naar een bepaalde term in de zoekmachines?

Ik bedoel dat hier soms vragen gesteld worden die met een simpele opdracht uit google te halen zijn. Antwoorden die dan gegeven worden zijn wel zo uitgebreid dat ik me niet kan voortstellen dat de beantwoorder het niet gekopieerd heeft van een online bron.
Zou door het stellen van een vraag de ranking van een zoekterm dus kunnen beïnvloeden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Neen die " invloed" is zo immens klein dat je dat zelfs niet merkt. Hier zijn max een 2000 tal gebruikers tegen miljoene die elke second google gebruiken op hun werk waarook ter wereld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien heeft ILSE aandelen in Google ?

Als iedereen nou ILSE als zoekmachine zouden gebruiken hebben we direct een antwoord op de eerder gestelde vraag waarom GV gratis is en wat ILSE eraan verdiend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat de invloed te gering is om echt verschil te maken. Er zullen niet meer dan 10 mensen per keer gaan zoeken dus denk ik niet dat er veel met de ranking zal gebeuren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt me wel. Ook ik geef af en toe antwoord op sommige vragen door er simpelweg naar te googlen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zuig elk antwoord uit de duim, dus door mij zal het niet stijgen, maar het zou best kunnen dat de cijfers stijgen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet zolang je goede vragen stelt. Daar hoort deze - helaas helaas - niet bij. Dit is van die quasifilosofie waar niemand op Goeievraag.nl op wacht. Het kost alleen maar tijd om dit te lezen en dit antwoord te geven. Dat is zonde. Het liefst heb ik dat je zulke vragen niet stelt, maar wat beter en langer nadenkt voordat je iets plaatst. Ik zou zeggen, put wat meer uit het dierenrijk of de provincie Limburg. Daar valt veel interessants over te melden.