Bedoel je echt gewoon het gemiddelde? Dus views alle leden/aantal leden? Volgens mij ligt het gemiddelde op iets van 8.000.000 pageviews per uur over heel hyves. Dat is een gokje maar een record in augustus was 14.500.000 pageviews in een uur over heel hyves, en uit ervaring weet ik dat de gemiddelde van de records iets over de helft ligt dan zal het ongeveer: 8 000 000 / 8 569 968 (leden) = 0,9334924 pageviews per uur per gebruiker zijn. Iets minder als 20 pageviews per dag dus, dat is een schatting en weet ik dus niet zeker.

Maar dat hangt er natuurlijk vanaf of je veel vrienden/genintresseerden hebt of niet. Er zijn een hoop 'dode' hyves profielen, deze halen het gemiddelde omlaag. Maar er zullen ook ongetwijfeld leden zijn die veel meer views hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan hier wel een nutteloze berekening gaan maken, maar misschien kan je beter je vraag hier stellen:
http://www.hyves.nl/help/feedback/?faqid=9999&topicid=9999