Van 2 dvd's 1dvd maken hoe doe ik dat?

Ik heb 2 dvd's ,eigen opnamen, van een half uur en daar wil ik 1 dvd van maken van 1uur hoe doe ik dat? ik heb vista home en daar bij nero 7 maar het lukt me niet wie heeft een iedee?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik gebruik hiervoor het programma Cyberlink Powerdirector.
Het .vob bestand importeren en (zonder kwaliteitsverlies) exporteren als .avi.
Vervolgens de omgezette .avi bestanden in een nieuw project importeren en vervolgens produceer je 1 nieuw .vob bestand.
Zie link voor een trial versie.
Mocht je meer info willen, suur dan even een pb.

Veel succes.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het beste kun je beide DVD's exporteren naar een gangbaar formaat (avi of mpeg) en deze daarna met nero7 hercoderen naar 1 DVD en desgewenst op schijf branden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je gewoon allebei de opnames op de computer moet zetten. Dan doe je een lege dvdschijf in je computer en dan zet je allebei de opnames op de dvd. Ik denk dat het zo moet. Trouwens : Er staat pomputers in plaats van computers ; P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gebruik dvdshrink (dat is een zeer goed programma) via google vindt je het wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan je double layer dvd's branden?