Mijn hele copmuter (windows, mail) is in het engels, het was in het nederlands hoe krijg ik dit weer terug?

Alles in Word en mail en dergelijke is nu in het engels! Hoe krijg ik dit gewoon weer in het Nederlands??
HELP!!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
5.7K

Het beste antwoord

'is nu in het engels'. Daarin klinkt dat het net is veranderd? Heeft iemand de pc opnieuw geïnstalleerd? Indien je een originele Windows versie bij de pc hebt gekregen en iemand anders je pc heeft geïnstalleerd, dan kan het zijn dat hij/zij de verkeerde cd heeft genomen voor installeren.

Je Word en Outlook (Express) kan inderdaad nog hier en daar aangepast worden naar Nederlands. Het is echter niet mogelijk om je Operating System (Windows) om te zetten naar Nederlands. Dit vergt een herinstallatie.

Microsoft bellen zou ik doen op het moment dat je weet waar de versie, die je er nu op hebt staan, vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat je taalvaardigheid er zeker baat bij heeft. De spellingschecker kun je natuurlijk gewoon op Nederlands instellen via het taalmenu onderaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
microsoft bellen en niet ophangen totdat het gefixed is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als Windows niet geheel opnieuw is geïinstalleerd, dan kan niet alles opeens Engels zijn. Wel kan je bijv. een Engelse Office of een Engelse Office Service Pack hebben geïnstalleerd. Dan zal je Office waarschijnlijk opnieuw moeten instaleren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer eens dit:
Ga naar configuratiescherm en dan landinstellingen. Zet alles (weer) op Nederlands. Of dit helpt weet ik overigens niet zeker, maar je kunt het proberen.