Komt er binnenkort een Goeievraag iGoogle-gadget met de aanbevolen vragen e.d.?

Ik ben groot fan van goeievraag aan het worden, maar ben geen groot fan van email-notificaties. Wel ben ik erg gelukkig met allerlei verschillende notificatie-services die je bijvoorbeeld op je Google desktop kunt plaatsen.

Er zijn dingen op dit gebied aan de gang op deze site (ik zie een enorm API-verhaal onder 'ontwikkelaars' en een tijdje geleden ging goeievraag blijkbaar op Twitter.) Komt er binnenkort voor ons gewone stervelingen zonder programmeerkwaliteiten een XML-feed van goeievraag, of nog mooier: een soort gepersonaliseerde desktop-gadget?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ja, het aanbieden van widgets/gadgets staat zeker in de planning. Als e-mailnotificaties je niet bevallen, kun je in ieder geval al gebruik maken van de webfeeds. Deze vind je op je profielpagina onder de diverse tabjes.