Is er zin en animo om een sectie: beste antwoorden, snel te vinden van een deelnemer?

Dit allemaal linkend naar de vraag en alle antwoorden die zijn gegeven.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Lijkt me wel leuk alleen dan is inderdaad het probleem van wat doen we met de stomme antwoorden die tot beste worden verkozen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De trollen zijn vrij makkelijk herkenbaar om dat ze de vraag sluiten na 1 of 2 antwoorden, in een stijl dat ze mijn interesse in hun antwoorden enigszins kan opwekken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is waar maar het probleem is dat het script dat niet zal herkennen. Dus echt alle goede antwoorden zal weergeven. Hier zal dan denk ik te veel werk bij komen kijken of het echt haalbaar te maken. Zeker omdat er momenteel geen geld wordt verdiend met de site.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om dat jij Alwetend ben, wil ik die vragen die jij als beste hebt beantwoord nu snel kunnen vinden, dit om te kijken of onze interesse gebieden over een komen en ik misschien nog iets kan leren. De beste antwoorden in je profiel markeren met een ster oid lijkt mij niet een al te grootte investering.

Andere antwoorden (2)

Bij mij niet, als ik een vraag lees, lees ik ook de antwoorden. Degene die de vraag gesteld heeft kan wel een beste antwoord kiezen maar daar ben ik het soms niet mee eens en vind een ander antwoord leuker/beter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wat mij betreft ook niet, en ik sluit mij volkomen aan bij mijn voorganger